assalamualaikum (:

assalamualaikum .

hye ! pe kabor heh ? qindonya aku pda korunk .. Tuhan saja yg tau . Anyway, msa aku gi Kem Tahfiz tuh, aku ade knal soqang budak nih . Muka dya xda la nsem mna , cute pon sikit-2 jaaa . Tpi suaqa dya bila ngaji, Fuhhhlaaammaakkk ! Mmg terdiam terkedu aku kt situ soqang-2 . Dya suka tenung aku ( oqang ckp , aku xtaw) . Like ada something kt muka aku . Aiman, Amirrah,Mai .. Semua kata dya suka aku . aishh ! haqie tu, dya pggil aku . but aku buad donnow ja . sbb mugkin aku slah dengaq . but mmg btoi dya caqie aku . awad taktaw ? then lepaih tu, aku buad bodo ja . then masa haqie last, aiman ceqita kt aku cmni ...

aiman: weyh ***** . sini jap ..
... : (mnjeling) . apa ?
aiman: izaty mnx fb kau .
... : ape kau ni ? megarutlah . ( lepas tu tros blah ! )


kfine. lepaih tu aiman ckp dya suka aku . what the fish ? pastu , aku dok terserempak ngan dya .. msa aku tgh jln ngan Mai, dya dtg , then tnya psal surat wasiat . msa toksu jmpa ustazah nk amik kputusan imtihan , dya ad kt blakang .. tgk kertas aku kot ?  ( malu nyaaa :* ) . but lepas tu , aku x jumpa dya daaahh ..

sekian , wassalam .

No comments:

Post a Comment