atas ihsan mak yahoo

apa khabaq semua ? [ hatudiaaaa-.-] kay , semalam kengs , aku mimpi benda pelik . aku keluaq dengan kawankawan aku , pi rondaronda , lepaihtu kami pi tengok wayang . wayang tu sat jaa . dalam setengahjam lagutuh [ ceqitaa paa aku tatau ? ] thenthen , msa kami keluaq dari tmpat wayang tuh , tetiba ja kami ada kat Korea ? tak pasaipasai . tetiba kami pakai kot , cakap Korea pulakk tuh ! lepaihtu aku bangun , dan buat mcam aku tak mimpi apaapa semalam . then aku tuqon bwah minum air, naek ataih mndi , tuqon balek pi makan , lepaihtu aku tengok tv . yang paling syoknyaa , semalam mina dok hantaq msej dengan kol aku . aku tidoq awaii [ pasaipa pun aku taktau ? ] thenthen , bila aku bangun , aku check enfon , tengoktengok , penoohhh dengan msej and miskol dia . kesian hg mina ! aku mintak maap naih ? naihnaih ?

mina : hoiiih. boh gambaq tautau. cepat sikit (x sabaq) haha xD
mina :hoih. tak qeti blas mcg ka? =P boh gambaq tau

kay , dia dok hantaq dan aku pulakk tak balaihbalaih . kesiannn sangat kot ! kawan punyalaa tunggu aku , lastlast aku tidoq lagutu jaaaa xD hikhokk ! kejamkejamkejam ~ sokeylah , aku pergi dulu , lain kali aku tulis lagi yewp ? mina aku mintak maap xD sekian , wassalam

sayang semua
~nur izaty~

No comments:

Post a Comment