bye today , hye tommorow

atas ihsan pak google

kay , kenapa aku buat tajuk seperti di atas ? sebab aku sedang menunggu hari esok tiba xD . aku sedang mengira dan menghitung hari .. masa begitu cepat berjalan kengs ? qasa mcam baru semalam aku baru belajar ABC [ kay, tu melampau ] . tapikan , korang semua percaya , lagi beberapa hari , dah nak masuk 1/1/2012 ? rasa mcam kejap gilaaaaaa ! then thun depan , aku akan meneruskan rutin harian aku sebagai seorang pelajar di sekolah menengah . bangun pagi , mandi , gosok gigi , makan , pakai kasut , ambik beg , pergi sekolah , belajar , sembang , dll . banyak sangat perkara yang tak terbuat oleh aku pada tahun 2011 ni . pejamcelikpejamcelik , dah masuk tahun 2012 . kejapnyaaaaaa xD . k lah , sampai sini dulu kayh ? sekian wassalam

No comments:

Post a Comment