Im Sorry :)

assalamualaikum .

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=150226331674958&set=t.100001176435684&type=3

untuk post aku aku kali nie , aku sertakan link lgi yee ... ( sori kalau awak busan ! )
kali nie , dya marah aku . Kenapa ? aku pun taktau .. n aku mmg tanak amek tau !
aku cerita kt kak Nawal . dya kata dya menyampah dgn lelaki kuat touchink ~  dya mmg touchink pon !
apa kes ? orang guraw je ! terase lebih apsal ? pagi-2 mood kau dah busok ! petang nnti aku sure kau mesti jadi hulk ~ ( mengalahkan perempuan btul la kau ni ! ==' ) , aishhh .. lagi satu , ak mmg tak puas hati dengan tulisan kau . bersambung-2 , ada ewww pulak kt ayat-2 kau . FENINK TAU !
aisshh , dari aku teros buad dosa dgn kutok kau , lebih baek aku undur diri !

so , thats all pasal kau , wassalam

No comments:

Post a Comment