One Two Three ♥

Aku edit gambar , sumpah nampak semak -.-'



Assalamualaikum , Selamat PagiPetangMalam  ♥
Okay , today is the BEST DAY EVER :>
Pagi tadi kan , mama abah , pakcik and makcik keluar pergi pasar . Aku taktau apa
depa buat sebab depa keluar dari pagi-pagi 'blind' tapi tengahari baru balik :P 
Macam biasa , aku and adiks and sepupu aku duduk rumah .
Dalam bahasa pendek , kena tinggal walaupun tak rela --'
Habeh satu rumah kami jelajah . Terserlah kesakaian kami time tu :P
Kami duduk rumah ni jadi mcm orang gila simpang tiga -.- Haha
Then lepas depa semua dah balik , abah and pakcik pi laa solat jumaat  ♥
Kami sebagai wanita ( Kecuali SAYA ) hendaklah memasak .
Oh kayyyyy xD Mula-mula tu , aku cuma jadi pembantu
dan tukang tengok tak rasmi jeh . Sambil tu , makcik ada laa ajar cara
masak spagetthi Italiano :D Tiba-tiba , makcik aku suruh aku masak .
Oh muka aku time tu macam :O . What ? Apa ? Me ? Kfine , aku try jugak :>
Part yang tak best , sempat pulak makcik aku marah -.- 
Makcik ooo makcik , saya budak baru belajar .____. ampunkan saya .
Bebai 5 saat time tu . Err --' Mama cakap aku dah boleh KAWEN .
Hatudiaaa -.- Ma , takkan nak suruh suami makan spagetthi jeh ? Nasib k :>
Aku taktau memasak . Redha je lah wahai awok :P
Tamat sudah cerita di atas  ♥
Oh ya , kelmarin kan , Capital ABCDEFGHIJKLMN  ♥ dia nyanyi dekat depan aku .
Dia main gitar sambil menyanyi . Tajuk lagu tu , LAGU KITA  ♥
Oh so sweet :') Then dia ada cakap , tu first time dia nyanyi lagu
depan perempuan kecuali MAMA dia  . 
Dia kata berminggu dia practise semata-mata nak nyanyi depan aku . Haa , bertambah lah terharu aku tu :'>
Last-last , aku tak dapat nak tahan air mata aku ni :') Aku menangis depan dia kot .
* MUKA MALU * Then semua okay balik . HOHO . Dia faham , aku belum bersedia :)
Takpalah , nanti aku kasi jawapan . Malas nak fikir sekarang :'P Thanks ya !
Aku hargai gila gila gila  ♥ Okeylah , aku dah penat nih . Masa untuk berkabung ;D
Assalamualaikum  ♥

Nota Tapak Kaki :
- Pengalaman itu guru sejati  ♥

No comments:

Post a Comment