Kembali.

WHAT?


Assalamualaikum dan selamat tengah hari. Salam sejahtera salam cium kaki salam cium tangan dan salam 1 Malaysia. Ok ini poyo. Ada rasa nak lempar bom tangan tak? Silakan. Hahaha. Memula lagi aku dah spoil mood. Teruk kan aku ni? Teruk tak? TERUK TAK? *krik krik krik* 

Ok abaikan.

Kembali? Apa yang kembali? Apa weh apa? Kenapa? Mengapa? Bagaimana? Ada apa dengan kembali? Kembali? Emmm.... Sebenarnya, tak ada yang penting sangat pun dengan KEMBALI. Cuma harini aku KEMBALI aktif dalam berblogging ni. Setelah sekian lama aku tinggalkan sebab rupanya yang gila buruk nak mati -.- haha. Dan harini aku akan KEMBALI ke asrama aku dan menjalani hidup aku yang penuh pancaroba ini. Cewah ayat! Nak bombastic je kan. Dalam exam karangan tak pernah dapat A -.- ini sangat memalukan. Baiklah. Aku akan pastikan karangan aku cemerlang gemilang dan terbilang. So aku boleh dapat benda yang aku nak. Ok nampak tak ketidakikhlasan aku disitu? Lol. Cakap pasal exam. Bulan 3 nanti aku ada exam. Ujian semester katanya. Dan penting katanya lagi. Pfffft, rasanya tak perlu kot aku nak bagitau kat sini. Macam lah ada orang nak baca. Nak tengok pun tak sudi. Kan? Haha. Tak lama lagi nak PMR? Oh why why? Dah la last batch. Tekanan ini tekanan ._. Persoalannya sekarang ini, MENGAPA HARUS AKU? Tapi bagi aku, kira untunglah aku last batch PMR. Sebab tak perlu ambik PBS bagai. Ye dok? Please be jealous! *flipshawl* Hahaha.

Tutup cerita.

Eh nanti. Belum habis lagi. Duduk situ diam diam. Baca sampai habis. Kalau tak, tunggu lah. Ok memain je. Hahaha. So, sekarang aku nak story sikit pasal Encik Crush. Sebenarnya dia pun ada nama. Sedap gila nama dia. Rangup berperisa semua ada. Tapi aku lebih suka dia dikenali sebagai Encik Crush. Nickname dia H. Dia ni, baik sebenarnya. Dan handsome. Dan comel. Dan cute. Dan tinggi. Dan baik. Haha. Cuma, perangai dia tu kurang cerdik sikit. Sikit jelah. SIKIT OK SIKIT. 


-Detik awal perkenalan.

Yeah. Aku mula kenal dia tahun ni. Time tu, aku ada kawan. Boleh dikatakan "Teman tapi mesra". So aku taktahu macam mana si H ni boleh kenal aku. Semuanya bermula dekat Twitter. Yes twitter.
*flashback*

Time tu, aku, macam biasa tengah online twitter. And then dia follow aku. Entaaaaaaaah kenapa haritu mood aku baik sangat sampai rajin nak tegur orang. Then dengan penuh keyakinan aku tegur dia. Masa tu, nothing happen. Dan tak lama lepastu, dia reply mention aku. Ohyeay. Hahaha. Then, aku pun mcm biasa, mintak intro lahkan. Hahaha. Memula tu, aku pun mcm malu malu lah jugak. Tapi sebab mood baik sangat, aku gigihkan diri untuk bermention dengan dia walaupun! aku rasa malas sangat time tu :b haha. Then lepas beberapa jam kenal, dia mintak number. Whoo. Aku pun bagi je. Sebab aku bosan. Nampak tak alasan gila tak logik? Hahaha. After that, aku text dengan dia mcm biasa. Oh kebetulan, time tu sehari sebelum birthday aku. So aku overnight haritu. Best (Y) Hoho. Dia pun gigih text aku even aku reply pendek sangat. Bagus bagus. Haha. One day, aku tengah sedih sebab "hati dipermainkan". KONON. Then aku cerita lah dekat dia. Dia call aku. Dia suka buat aku senyum. And dia suka buat lawak walaupun tak lawak dan tak logik. Haha. Kira awesome jugak lah dia ni. Dia ni kaki bahan -.- perit weh bila kena bahan dengan dia ni. Rasa diri ni tak berguna je. Uhuk uhuk. Overall, dia awesome. Sporting comel handsome. Gila gila cute. Dan yang paling penting, dia pandai mathematics. Kalah cikgu math -.- huk aloh. Haha. Aku rasa, memang banyak lagi benda yang aku nak cerita pasal dia. Tapi apakan daya, masa itu emas. Tidak mampu ku mengejar waktu. Eww ayat ._. Kenapa aku jadi macam ni harini? Oh no. Btw, HAPPY CHINESE NEW YEAR GUYS :D


dah terlambat. kan? haha. see ya. 

ASSALAMUALAIKUM :*


Nota tapak kaki: Maaf, kalau aku agak annoying. Dah lama tak berblogging. Awkward rasanya :b


No comments:

Post a Comment