hidup baru :)

assalamualaikum , hoyhoy ^^V


kitak tok apa khabar ? dah lama kitak sik update blog kan ? muahaha xD . takpaham lettew ;) . nay , aku tu baqu jea pindah Miri, Sarawak. Okay laa . best kat sini . cuma panas sikit jeaa ~ btw, for your information , aku ni masih lagi penganggur terhormat -.-  aku takboleh start sekolah lagi sbb tadak suqat pa benda tatiauu d: so , maybe aku akan start dalam 2 hari lagi . K sedih :/ apaapa pun , memang syok habes kat sini. untok kawankawan , belajaq sunggohsunggoh tau ! sayang kalau failed PMR . aku sentiasa doakan hangpa semua :) btw , sekolah kat sini tak pakai buku kerja. cuma buku teks dan kertas latihan yang cikgu akan bagi. so mmg takpayah bawak buku beratberat :D ( k , jangan jealous xD ) aku kat sini , still takdak kawan -.- oh yeah ! esok hari lahir aku :) dah tua ni . takboleh mainmain dah >.< percaya atau tidak , itu realiti kehidupan ;) aku makin tua, dan akan semakin berkedut nanti xD muahaha ! dah merepek pa tatau aku nih ~  apa lagi nak cerita ? ohh , perjalanan nak mai sini , mmg penat. aku sakit kepala tak habehhabeh ~ lastlast, aku kutuk captain dia. kesian kan ? tak pasaipasai . hahaha ~ Jyeah , lupa nak habaq ! nama sekolah aku tuh ( bakal ) , Sekolah Menengah Kebangsaan Baru Miri . auk ! sekolah tu okay ! tenang dan damai kot ! senyap jeaa ~ aku suka sekolah tu . quaters aku pun dekat jea dengan sekolah. nanti boleh jalan kaki ( joging laa kiranya ) . okayy , kamek dah taktau nak tules apa . nanti kamek tulis lagi :)

sayang semua :)
~nur izaty~


No comments:

Post a Comment