TRUE LOVE ♥

Abaikan :)

Assalamualaikum , selamat pagipetangmalam ^^
Ya Allah , sumpah aku rindu blog ni . Thankyou kepada sesiapa yg sudi baca blog tak lawa ni :')
Orite , nampak title tu ? Haha , takda apa pun . Cuma sejak aku kenal Capital ABCDEFGHIJKLMN ♥
ni , aku mula kenal erti Sahabat . Aku mula kenal erti True Love . Dia ajar aku untuk bersabar :'>
Haha , siapa aku utk dia ? Aku tak seLawa ex dia , tak seHOT ex dia , tak sePopular mcm dia . Haih :/
Tapi dia ada cakap , rupa bukan segalanya . kecantikan takkan berkekalan . Apa yg penting , HATI . Itu baru erti True Love yang sebenar :'D And yeah , damn it's true . Tapi adakah semua alasan itu cukup utk aku berasa yg aku ni cukup Layak utk bergandingan di sebelahnya ? adakan aku cukup Layak untuk berada di hati dia ? Haih , persoalan yang akan tetap setia dalam otak gila-gila aku ni . Tapi nvm , bukan itu yang aku cari :) Dia cakap aku kena focus untuk belajar . Haha yes :D  Aku akan tetap tunggu dia weh . Walaupun dia takkan pernah suka dekat aku , it's okay . Kata tokwan aku , True Love perlukan pengorbanan . Ya tokwan , Izaty tau tu :') Aku ikhlas dekat dia . Dia boleh buat aku jatuh cinta dgn dia berkali-kali :D Aku takpernah rasa mcm tu . Oh really ? Lelaki mcm dia yg aku cari selama ni . Yes aku tahu aku kecik lagi . But kata dia , tak salah kalau kita berfikir dgn masa depan ;) Haha okey . Aku akan tunggu dia . itu janji aku untuk dia :) Assalamualaikum . Dear cepital , ILOVEYOU ♥

No comments:

Post a Comment