Sempurna ? Think again .

Dear makcik , Imissyou ♥

Assalamualaikum , selamat pagipetangmalam ♥
Haaa okey . Tetiba aku ada terfikir pasal Sempurna :'> Apa tu Sempurna ?
Lol entah . Kalau aku tanya orang lain pun , jawapan dia tetap Entah -.-
Tapi apa-apa pun , kepada Capital ABCDEFGHIJKLMN ♥ , maafkan aku sebab tak 
mampu jadi Sempurna untuk hg :') Aku akan cuba yg terbaik weh . Haha . 
Macam org lain , aku pun nak jadi sempurna . Aku nak semuanya nampak 
sempurna depan mata dia :> But aku tau , itu takkan mungkin terjadi .
Ulangan , TIDAK AKAN :'> Dulu mama ada pesan , why ? kenapa kita perlu jadi sempurna 
untuk seseorang yg belum tentu jadi pasangan forever after kita ? Ouh okay . Baru sekarang aku 
faham pesan mama tu ♥ dulu aku tak faham apa langsung . Haha :'P  Mama pernah cakap , kalau
dia ikhlas dgn kita , dia akan terima kita seadanya . Right ? ;)
Aku hanya mampu tersenyum ja saat tu :'D Encik Capital ABCDEFGHIJKLMN ♥ ada cakap dgn aku , dia tak pentingkan semua tu . Haaa baguih la cemtu . Memang andalah yg kami cari selama ni :'> Haha untunglah . Tadi aku ada terbaca status dia . K tapi aku takmau perasan lagi :') Sebab aku tak dididik untuk perasan .
Haha :'P Nampak gmbar atas tu ? Dia Sahabat aku dunia akhirat weh ♥ Since aku pindah ,
aku langsung taktau apa-apa pasal dia . Apa yang aku tau , dia ada Someone dalam hati dia ,
yang boleh buat dia senang . Untunglah hg wahai cik Mina , ada jugak orang suka dengan hg :')
Aku ni ? Tunggu besar nanti ada la kot :P Setakat aku minat orang lain , bukan nak jadi apa . Haha . Okaylah . Post aku pendek aku tau ;D ILOVEYOU Capital ABCDEFGHIJKLMN ♥ Assalamualaikum :)

# You guys make me fell OHSEM ♥ Thankyou :*

No comments:

Post a Comment